Van Millingen naar Kevelaar

21 mei 2023 - Wetten, Duitsland

Het Vrienden op de fiets adres was goed. De eigenaresse mevr Buurman, hebben we masr weinig Gezien Vanuit Leuth in 20 minuten naar Millingen gefietst. Bij de kerk kon er een st Jacobs Stempel worden gehaald. Mijn pelgrimpaspoort v d Jacobs genootschap teld niet voor deze Jacobstocht. En dus heb ik een stempel op een los papiertje. Het Limburgse pelgrims ding heb ik niet op tijd ontvangen, er zijn erger zaken. Een aantal deelnemers was er al. Totaal hebben 15 deelnemers vandaag mee fiets. De start was rustig aan ook later als er iemand achter bleef werd het tempo verlaagd.  Door velden en bossen met daarin raven en veel andere vogels, een stijle klim en afdaling en een aantal stops o.a voor de lunch in Gogh kwamen we rond 16 uur in Kevelaar aan. Daar op een terras op het plein met meerdere kapellen eerst wat gedronken. Toen met Astrid de voorfietser en organisator v d trip naar een oud klooster nu World House Wetten hotel 5 km buiten de stad naar Wetten gefietst. Totaal 76 km gefietst vanaf Millingen. Na opfrissen met  6 personen in het dorp pizzas gegeten in het enige eethuis/ snackbar in de buurt. Rond het hotel ligt een verlaten kloostertuin die nu deels is ingericht voor solitaire bijen en andere insecten. Rond 10 uur op bed.

1. Bert:
    21 mei 2023
    Welterusten Krasse Taaie knar
  2. Jacqueline:
    22 mei 2023
    Goh Luc, alweer op fietstocht👍🏻
    Wij bewonderen je en doen het je niet na,
    en wensen jou van ♥️e veel fietsplezier toe met mooie ontmoetingen en interessante plekken. Veel liefs, Jan & Jacqueline