Laatste verhaal van de reis Amersfoort naar Les Rosierss

15 september 2020 - Les Rosiers-sur-Loire, Frankrijk

Na ern goede nacht rond 8 uur door Harm omdat ik er om 8.45 bij de huisarts werd verwacht. Die doen het hier nog zelf. Eerst probeerde ze de prop er uit te peuteren. Dat ging moeizaam en was wat pijnlijk toen ik vroeg of het met lauw water kon deed ze dat met een handpompje en dat ging veel beter. Er kwam veel prut uit. In NL raden ze juist met biets een wattestaafje o.i.d sterk af.  Ik hoor nu weer goed😀 hier schrijven ze ook meteen antbiotica uit voor het geval het oor gaat ontsteken. Dat blijkt mee te vallen. Voor 25 euro was het bezoek geregeld. Na het ontbijt niet veel gedaan nog even naar de locale markt in Gennes voor wat mosselen en een stuk vis en groente. Daarna relaxen uit de zon in de hangmat tussen 2 dennen. Het werd net als gisteren weer warm geen 36 graden maar iets minder heet. In de loop van de middag meer bewolking en iets meer wind. Vanavond na het eten werd het bewolkt maar meer dan een paar druppels kwam er niet. Het was wel weer een NL warmte record van 30+ in De Bilt las ik .

Welnu beste vrienden dit was het dan voor deze reis. Bedankt voor jullie support en reacties. Hopelijk tot spoedig in Nederland. Ik zit hier nu volgens het RIVM in een code geel gebied  voor covid 19 en wordt dat bij terugkomst in NL waarschijnlijk een week of 10 dagen in thuis blijven.

Groeten van Luc

1. Bert:
    15 september 2020
    Bedankt jongens voor het mooie verslag. En knap gedaan van jullie met die benen op leeftijd. Fijn dat je weer goed hoort Luc. Lekker muziek luisteren als he 10 dagen thuis in quarantaine gaat. Groet en tot wederziens in NL
  2. Sonja:
    17 september 2020
    Bedankt voor de mooie foto,s,sorry voor mn late reactie maar je weet waar dat door komt
    Rust lekker uit en straks in je eigen hut ZONDER palen
    Groet
  3. Bert:
    2 december 2020
    En het laatste nieuws is; Luc gaat in 2021 een reis ondernemen langs de Noordzee fietsroute. De verrassing; samen met zijn dame, het ranke Boschje. Ik zit nu al klaar om de verhalen te volgen. Heerlijk op de luie stoel, inclusief thee en een Mariakaakje.