Domburg en omgeving

12 mei 2019 - Middelburg, Nederland

Prima geslapen in het kasteel, lekker ontbijt met broodjes en van alles. Vandaag vooral in Domburg rond het kasteel en het natuurmuseum gewandeld er liggen meerdere landgoedeten rondom met binnenduin bos, vijvers de moeite van het bezoek meer dan waard. ook het strand nog even op heerlijk uitwaaien en mooie vergezichten richting Schouwen Duiveland. Helaas is de Stayoke vannacht dicht dus heb ik een plekje in de binnenstad van Middelburg gevonden. Mooie oude stad met waarschijnlijk de grootste Kaukasische vleugelnoot van NL en in 1990?geadopteerd door de Bomenstichting. Na Domburg via de Noordzee fietsroute rond n west Walcheren gefietst via West Kapelle naar. Zoutelande (van het lied: blij dat je hier bent".  Over en onderlangs de hoge dijken. Net voor de punt voor West Kapelle heb je een mooi uitzicht over strand en zee. Via binnen wegen naar Middelburg. Verblijf in een groot huis met grote tuin in de binnenstad echt bijzonder en aardige eigenaar.

morgen richting Brugge, kijken waar ik terecht kom

groeten

1. Sonja:
    12 mei 2019
    hee Luc,
    Zo kom je mooie dingen tegen,slapen in een kasteel,maar hoe kom je aan die plekjes om te overnachten,daar moet je dus echt naar zoeken begrijp ik of heb je veel van tevoren gepland op je route,wel avontuurlijk ,rust lekker uit en morgen weer een mooie dag gewenst,veel fietsplezier
    groet
  2. Bert:
    12 mei 2019
    Mooi dagje weer Luc.
    Lekker slapen en tot morgen in Brugge!
    💤